המועדון הישראלי לקמפינג וקראוונים
חבר באיגוד העולמי .F.I.C.C



  

קישורים  |  דף מפרסמים  |  אתרים בארץ  |  מפגש טו בשבט 2023  |  כושר גרירה לרכב-תקנות חדשות  |  קינן קמפינג כל הציוד לקראוונים ומחנאות  |  אחים ניסנבוים -קראונים BRUSTNER  |  מפגש פורים 2015  |  מפגש סוכות 2014  |  מפגש סוכות 2015 בירושלים  |  מפגש פורים 2018 בפרק אשכול  |  מפגש חנוכה דצמבר 2021 בפארק אשכול  |  
מפרסמים

 
 
 

_______________________
חדשות
מפגש חנוכה 2020 בפארק אשכול


תקופת הקורונה


מפגש חנוכה 2019 בפארק אשכול


מפגש שבועות 2019


מפגש פורים 2019


   סוף שבוע חורפי בחמת גדר >חלק ב'



סוף שבוע חורפי בחמת גדר  >> סוף ינואר 2012  מאת משפ' קרצר.
ושוב גבר עלינו יצר הנדודים.
ושוב הקבלן לא סיים את השיפוצים.
ושוב כתבו בעיתון שיהיה יום סגריר.
ושוב נשאלה השאלה הנשאר סגורים בגדר?
או ששוב נצא כולנו לחמת גדר?.
ושוב התקשרנו לאלון המטיב והמקבל
ומי שהגיע בעבר (ואין רבים כאלה)
וידע על מה אני מדבר.
אז כמו בכל פעם הכול בגלל הטלפונים הסלולריים.  שוב פעם ממש במקרה התקשרתי לרונן שחורי רק לשאול מה מצב גובה השלג אצלו......לא.... לא ממש אצלו... התכוונתי לשלג ברמת הגולן.......
"אני בכלל בישיבה בת"א....אני אחזור לרמת הגולן ואדווח לך"
מצוין עניתי לרונן......אני כבר יודע שכשהוא יגיע לרמה הוא יתקשר וישאל  " יש לך סקייפ"   
"לא"  אני יענה כמו בכל פעם  ורונן יגיד  " חבל הייתי מראה לך את השלג הלבן".
בערב רונן אכן התקשר ושאל......ועניתי....ואז  נשאלה השאלה החשובה באמת .
שאלה זו נשאלת לאחרונה המון בין אנשים שכמותינו.
"אפוא אתם בסופ"ש הקרוב.....יוצאים?".    " זה תלוי בקבלן "  עניתי.
ואז הבנתי שהחיים שלי הפכו להיות תלויים לפחות לזמן מסוים בלתי ידוע בעליל ב-  "קבלן".
מי שעבר שיפוצים בביתו בטח מכיר את המושג "קבלן" ומי שלא עשה או יעשה בקרוב או חושב לעשות בעתיד חייב ללמוד את הנושא שנקרא במחוזותינו "קבלן"
אז אני לא אוסיף כן יותר על הנושא כי בסוף הסיפור יתברר הכול.
רונן אמר קדימה לכיוון צפון קרי לחמת גדר ואז התחלנו לגלגל רעיון והתחילו הודעות באימיילים לחברים טובים (שלא עונים ולא מגיבים).
פאוזה.
ניסיתי להבין למה חברים טובים שמקבלים מיילים לא מגיבים עליהם ?.
ניסיתי לחשוב    "מה....גורם להם להיות לא מנומסים...לא לענות על...???"
מיד קיבלתי הארה שבעצם הם לא עונים בגלל שהם "ירוקים".      לא .... לא מה שאתם חושבים הם פשוט לא רוצים להעמיס את רשתות האינטרנט והם בטוחים ש – "מי שהוא אחר כבר יגיב" ואז קורה מצב אבסורדי......שבגלל שכל אחד מהם בטוח שחברו יגיב אני לא מקבל שום תגובה מאף אחד. ותחשבו על זה.
סוף פאוזה.
המשיח מחיפה התקשר... התעניין.....ואמר שהוא מגיע אבל יצא מוקדם ביום שבת שלא יתקע בפקקים, דני מבלפוריה התקשר ויש לו סידור ביום שישי בבוקר אבל הם ישתדלו לבוא....לא בטוח...אולי.
נחום משה המיתולוגי מקרית גת התקשר ואמר..." אנחנו באים בטוח" מיד דורה זוגתו קיבלה משימה להכין עוגת גבינה.
שוב ניגנה ברקע המנגינה שחוזרת ואומרת  " משוגעים....יהיה סופ"ש סוער....כתבו באינטרנט....אמרו ברדיו.....אמרה מגדת העתידות במפורש..." יהיה לכם סופ"ש רטוב בחמת גדר" כמעט והאמנו לכולם. במיוחד למגדת העתידות שפתחה בקלפים והראתה לנו במפורש קלף שבו נראה לוציפר שברקע שלו יש מפל מים......היא צדקה. המים בבריכות היו רטובים ואפילו המים במפל היו כאלה רטובים וחמימים שחשבתי איזה מטמטם אני, הסקפטי שלא שמעתי כל השנים בקולה...... של הפותחת בקלפים מגדת עתידות ....חכמה שכמותה.
משפ' נחום הגיעה ראשונה והתמקמה במקום הטוב ביותר (כל המקדים זוכה) משה התחבר לחשמל עם קו 3 פזות ע נ ק י  וגם מילא מים נדרשים. (הרי ידוע לכל שקראוון טוב עובד על מים).
אני עבדכם הנאמן הגיע שני ויצר רייש לנגרר של משה וכמובן שקיבלתי חשמל...המון חשמל....וגם שלי תודלק במים טריים והתחיל לעבוד.
שלישי הגיע יורגן הגרמני.....מה אגיד לכם...חסיד אומות הקראוונים הישראליים" קיבל חשמל ומים ו.   אפילו....ראיתי במו עיני שהלך לשירותים שנפתחו ונוקו  עבורנו ויצא עם חיוך של ניצחון על הטבע.
דוד דרעי התקשר ושאל איך התמקמנו וקיבל את כל ההסברים. " סיימתי להכין את הקראוון ובעוד שעה אנחנו יוצאים"   אתי תכין " שחינה" מרוקאית שכבר כתבנו עליה בעבר (מי שקרא בפרק הקודם יודע)                    מצוין עניתי שומרים לך מקום טוב באמצע רק תגיעו,  אין בעיה אנחנו בדרך, אתם צריכים משהוא שאל.....לא יש לנו הכול תגיעו וארוחת הערב תהיה  מוכנה.
עכשיו בוקר שבת ואנחנו עדיין מחכים לדוד.....כמו במחזה "מחכים לגודו" יש לנו תחושה שדוד כבר לא יגיע ואנחנו מחכים לשווא.
נחזור לאתמול בערב ערב שבת קודש.  זהבית הכינה מרק עוף...ומרק ירקות שלא יחסר....אסתי ממונה על הסלט הירוק ועוגות לסיום.....דורה מכינה דג בורי בלימון ואורז מיוחד על יד.
נפתחה הפרגולה הדגולה שלי בכדי  שלא יהיה לח  ואולי יתחיל גשם ונירטב....אתם יודעים..... ..... זה נקרא "מקדם בטיחות" כנגד איתני הטבע שכידוע לכם  אין לנו שליטה עליהם.
בשעה 16.00 בדיוק הגיע הקבלן.....כן חברים אתם לא טועים וקוראים נכון....הקבל הגיע לחמת גדר.
"מה חסר עכשיו" שאלתי?........כלום לא חסר אמר הקבלן שמטעמי  צניעות.......שלו...אני לא מפרסם כאן את שמו.  כלום לא חסר לי.....פשוט התגעגעתי אליכם אז באתי....ואני רוצה להגיד לכם משהוא..אמר הקבלן ...."בסוף יצא לכם בית מקסים....תסמכו עלי....יש לי הפתעה בשבילכם.....(אני כבר בחרדות....הפתעות של קבלן בדרך כלל עולות לי המון  כסף)  החלטתי לצ'פר אתכם וטייחתי לכם את כל פינת הישיבה עם טייח אקרילי צבעוני עם דוגמא..."עדינה".....איך אני???????
מה אגיד לך קבלן יקר...(תרתי משמע)  אתה מקסים....תודה על כל מה שאתה עושה עבורנו....
אני מריח מרק.....שאל הקבלן......אני מת על מרק עוף עם ירקות...(קבלנים. יש  להם חוש ריח?)
אין בעיה קבלן יקר (תרתי).....תלכו למים החמים....קחו את כרטיס חבר מועדון הקראוונים הישראלי שלי ותקבלו הנחה.....לא יעשו לכם בעיות.     בשעה 19.00 בדיוק מוגשת ארוחת ערב ואל תאחרו לקידוש בבקשה.
הם הגיעו בדיוק בזמן.....הקבלן הכין לכולנו כיפות ממפיות......נמזג יין לקידוש וחבר של הקבלן שהיה אתו עשה קידוש.
בסוף גם ברכנו את נשותינו בברכה המסורתית    "תהיי בריאה ואם תמותי לפני אני אהרוג אותך"   נבצעו החלות והוגשה ארוחת ערב שלא מביישת מסעדת יוקרה. היין של רונן נשפך כמים....גם על המכנסיים של יורגן.  בקבוקי הבירה נפתחו והסירים רוקנו עד תום......לבסוף הוגשו העוגות שלוו בתה עם שיבה ופיצוחים וכל שאר הפינוקים שרק מי שבא לחמת גדר ביום סגריר מכיר.
לא זוכר מה היה אחר כך.....נרדמתי......לא בטוח איך נגמר כי כנראה שהגזמתי בשתייה או באוכל או בשניהם ביחד או שפשוט האוויר והאווירה גרמו לי ללכת למחוזות החלום.
עכשיו שבת בבוקר ואני פותח מחשב ונכנסת לי הודעה על תגובה שיש להודעה שלי באתר האינטרנט של האגודה. נכנסתי וראיתי שהנשיא בכבודו ובעצמו השאיר לי הודעה.
כן חברים גיורא כתב לי......תכנסו ותקראו במו ענייכם......הוא כתב שמחכים לסיפור מהסופ"ש.
ואני כחייל ממושמע ישבתי מיד וכתבתי וזה מה שיצא.
נהניתם ספרו לחבריכם והצטרפו אלי למסעות הבאים
ומי שלא בא ......כרגיל הפסיד.
אוהבים את כולכם
זהבית ומוטי
חמת גדר מתי שהוא בסוף ינואר 2012.
 


המועדון הישראלי לקמפינג וקראוונים
 דוא"ל: israelcampingclub1@walla.com
 
לייבסיטי - בניית אתרים