המועדון הישראלי לקמפינג וקראוונים
חבר באיגוד העולמי .F.I.C.C



  

קישורים  |  דף מפרסמים  |  אתרים בארץ  |  מפגש טו בשבט 2023  |  כושר גרירה לרכב-תקנות חדשות  |  קינן קמפינג כל הציוד לקראוונים ומחנאות  |  אחים ניסנבוים -קראונים BRUSTNER  |  מפגש פורים 2015  |  מפגש סוכות 2014  |  מפגש סוכות 2015 בירושלים  |  מפגש פורים 2018 בפרק אשכול  |  מפגש חנוכה דצמבר 2021 בפארק אשכול  |  
מפרסמים

 
 
 

_______________________
חדשות
מפגש חנוכה 2020 בפארק אשכול


תקופת הקורונה


מפגש חנוכה 2019 בפארק אשכול


מפגש שבועות 2019


מפגש פורים 2019


   חוויות מפסח 2012 בעין גדי



                               חול המועד בעין גדי.                                              אפריל  2012
 
מאז ומתמיד התלבטתי בשאלה למה התכוונו  אבותינו הקדומים שקבעו את  השבוע של חג הסוכות כ "חול המועד" ולא הצלחתי לקבל תשובה שתניח את דעתי.
ואז הגעתי לעין גדי .  (ותזכרו את השאלה מה הוא חול המועד).
הגעתי  ביום השבת מיד לאחר ערב ליל הסדר.  על הרכב העמסתי את כל האוכל שנשאר בבית כולל קטניות לקטנוניים ומים מינרליים לרוב על מנת שאוכל להרטיב את העוגות שנתקעות לי בגרון (מה זה העוגיות בוטנים האלה?).
הגעתי בסביבות השעה  10.30 ובמקום כבר חנו ארבע קראוונים משכימי  קום.  אחד חבר מועדון  השני יהיה חבר מועדון  השלישי מושכר והרביעי בלתי מזוהה .
התמקמתי בחלק התחתון ....מים....חשמל ואני מוכן.
בתוך כשעתיים המקום התמלא בעוד מספר קראוונים ואני מחכה לבן שלי שיבוא להחליף אותי במקום.
הבן ומשפחתו הגיעו ואנחנו יצאנו לדרכנו בחזרה הביתה ובטוחים שצפויה להם חוויה בלתי נשכחת.
ביום ראשון המקום התמלא בכחמישה עשר קראוונים והחגיגה החלה.
אין לי הרבה מה לספר על הזמן שעבר עד ליום רביעי כשחזרתי למקום. את זה אני משאיר לחברים שהיו במקום לספר . חברים כמו הנחמניים והנחלונים ואיציק מרחובות ובן ארויה ונחום משה שהגיע בהרכב מלא ואחריו הגיעו הוולמנים ולידם חנו מישל וזוגתו המקסימה...והיו שם גם הגרייסים ולידם בן עזרי מוטי ורעייתו עם הנגרר החדש המקסים. ולא נשכח גם את שחורי הנמרץ ואסתי המתוקה בקיצור מלח הארץ.
הגיעו גם הדרעיים והחסוניים....וניר פורר עם המפלצת הניידת. וכמובן  הצעירים שבחבורה הלן ודוד שתפסו מקום בצל עצי הדקל וצפו על כולם מלמעלה. באזור האמריקאי היו ג'ודי ויוסי המ ק ס י מ י ם ועדנה ויוסי קריבוי וגם שכנים חדשים שהצטרפו למועדון בזמן שהותם במקום והגיעו עם הנגרר החדש של אוהד....שאפו לאוהד (למרות שלא היה מי שייטגן). וכמובן היה שם דורי הצעיר שבחבורה שדאג להביא גם את ההורים שלו אורלי וישראל ואחיו הקטנים. וכי הכי מפתיע היו הבלוכים שהגיעו במפתיע מהדרום הרחוק וקפצו ללילה של חוויות. ולא שכחתי גם את החבר  עומרי מקינן גנרטורים וקמפינג שהגיע עם זוגתו ועם האוהל (הקראוון עדין בבניה) ואני מקווה שהזכרתי את כולם ומי שלא הוזכר כאן זה רק מטעמי צניעות וענווה.
כמו שאתם קוראים היו שם קראווניסטים מכל  צבעי הקשת ומכל מבחר הגילים הדרוש להצלחת החופשה.
וכמובן הגיע חבר הכבוד של המועדון מר יורגן והוטי פורסטר שלא מפספסים מפגש טוב.
והימים עברו ברוגע ובחן והערבים עברו בארוחות משותפות , הרבה "לחיים" עם יינות מרמת הגולן שתרם רונן ומרקים של זהבית ומוקפצים של אסתי  ואורז של דורה ותפוחי אדמה של.....בקיצור ארוחות כיד המלכות.
וביום  השישי שהיה גם שביעי של פסח הובערה המדורה הגדולה וניצלו תפוחי האדמה והישיבה הייתה במעגל גדול והשמחה הייתה מושלמת ומי שלא ראה את ה"אש" בעיניים  של יורגן למראה הלהבות לא ראה שמחת גויים מעולם.
ואז הגיעו הרוחות.  עכשיו נחזור להתחלה ונגלה לכולם את פשר המושג העלום   "חול המועד" .
הרוחות שהגיעו חפנו בכנפיהם את חולות המדבר. הרוחות היו נסבלות אבל החול היה מעצבן ועכשיו אני חושב שאני יודע בדיוק את פירוש הזמן שנקרא   "חול המועד"   ולרב עובדיה  הפתרונות..
ועכשיו חידה עם פרסים לעונים נכונה :                                                    
מי הוא בעל המאה שמחזיק בקופה שלפי מה שסופר במקום  נפגע קשות בכל חלקי גופו מבעל קנאי שהפלאי בו חבלות ושריטות  בכל חלקי גופו  ?  (הוזכרה במעורפל העלייה מברית המועצות).
לתשובות תגובות וקבלת  הפרסים יש לפנות לחבר ההנהלה והגזבר מר נחום משה.
 
סוף דבר
יום שבת בבוקר לאחר ישיבת חברים שערכה כשעתיים שבה נדונו שוב המון דברים לא חשובים התחילה ההתקפלות. חברים עזרו האחד לשני לקפל ולרתום ועד לשעות הצהריים אתר הקמפינג שבמרחצאות עין גדי פונה מרוב הקראוונים ונשיקות וחבוקים ולהתראות במפגש הבא.
 
מוקדש לכל חברי האגודה באהבה
מזהבית ומוטי קרצר.     פסח 2012
 
 

 
 
 

המועדון הישראלי לקמפינג וקראוונים
 דוא"ל: israelcampingclub1@walla.com
 
לייבסיטי - בניית אתרים